FAQ en algemene voorwaarden

Meest gestelde vragen

  • Zijn jullie ook in het weekend open?

Nee, we zijn open op werkdagen van 9:00 tot 17:00

  • Kan ik allebei de studio’s tegelijk boeken?

Ja dat kan! De prijzen op de website zijn per studio. Geef in je reservering aan dat je allebei de studio’s wilt gebruikten.

  • Welke microfoons en camera’s hebben jullie?

Shure SM7b en Sony ZV e10 camera’s met 30mm 1.4 lenzen. We nemen op in 4K .mp4 en 48kHz .wav.

  • Zijn de studio’s rolstoel toegankelijk?

Studio 1 (met de sofa’s) is rolstoel toegankelijk. Studio 2 is alleen toegankelijk met de trap.

  • Mag ik mijn eigen lampen/versiering/logo meenemen?

Ja hoor! Laat het wel even van tevoren weten.

  • Kan ik de studio ook per uur of deel daarvan huren?

Je kunt de studio huren per 2 uur, 4 uur of de hele dag tussen 9:00 en 17:00

  • Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn, tenzij anders aangegeven, zonder BTW van 21%

  • Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren bankoverboeking nadat je van ons een factuur hebt ontvangen. In overleg is betaling in cash ook mogelijk.

  • Kan ik parkeren in de buurt?

Je kunt voor de deur op straat parkeren als er plek is (meestal wel). Dat kost €5 per uur.

  • Hoe ontvang ik na opname de bestanden?

We kunnen de ruwe bestanden naar je sturen via de cloud of beter nog: neem een harde schijf of laptop mee.

  • Kan ik gasten laten inbellen?

Ja! Je kunt je gasten laten inbellen via telefoon of remote.